2008. január 3., csütörtök

Vég-re

Na, végre találtam egy általam is jól használható blogmotort, kényelmes képkezeléssel...

Igaziból azért akarom ide beírogatni a képregényes élményeimet, mert szerintem amolyan személyes megosztásból elég kevés van magyarul a neten, nyomtatva meg a Varró könyvön kívül nem tudok mást, nekem meg pont az ilyen részletekbe menő szubjektív írások tudtak segíteni egy-egy választásnál: mit olvassak?

Szóval nem lesz itt hozzáértés vagy értelmiségi jelzőtultengés, néha helyesírási hibák is befigyelnek, az biztos, viszont próbálom majd nem tolakodóan és nem öncélúan megosztani élményeimet itten - kizárólag képregényekkel kapcsolatban.

Valójában még nyár végén egy "pályázat" kapcsán indítottam blogot, ami átkerült a kepregeny.net-re és lassan le is zárul ottan az első fordulója: képregény elemzősdi, a Buborékhámozó mintájára. Mert bírtam nagyon ezeket az írásokat és azért sok képregényt olvasó emberke lakik itt, Magyarországon, hogy gondoltam, kijön belőlük valami. Egyelőre (2007 okt. 20-tól év végéig) négy írás született, de nem fáj, ha folytatódik, úgyhogy folytatódik. Innen is kösz Bayer Antalnak és Szabó Zoltán Ádámnak a segítségért, meg főleg mano-nak a knet adminjának.

Azt hiszem elsőként a Nausicaa-ról fogok írni, bár már attól félek oly sokáig halogattam, hogy kifullad az élmény, de jobb későn, mint soha.

Üdv a szubjektumban! :)

Nincsenek megjegyzések: