2011. május 2., hétfő

Fesztivál '11

Új helyen volt idén a fesztivál, új volt nekem a hangulat is, a helyszín és amiatt is, hogy több időt tölthettem kint. Na nem egész nap, fontos a fokozatosság, de megállapodtam az asszonnyal, hogy jövőre már az esti sörözést sem hagyom ki. Újdonsült fotómasinámat is vittem, képes beszámoló kerekedett.


Ilyen volt a bejárat. Jókedvű srác ült az unalmas helyen. Ismerős volt a fizimiskája, de nem tudom honnan.


Meg ilyen is volt a bejáratnál. Most akkor csak nőknek, vagy nem? Kissé testidegen tűnet, de lehet, hogy ha anyagilag jól kijönnek egymással, az mindenkinek jó.


A "nagyszínpad" előtt rögvest képregényt olvasó egyedkbe boltani.


A színpadon meg a Call it a Day bemutatójának készül neki az előző és a mostani képregényes szakszervezeti főnök.


Szerintem az egy főre jutó fotósok száma viszonylag magas volt (még akkor is, ha csak az egynél több objektívvel rendelkezőket számolom), nem látszik rajta, de Türkizblúz is fotózott. Remek csajozós alkalom volt egyébként.


Ők voltak a Call it a Day sztárjai.


Fritz Zoliról azt mondta Laci, hogy szerinte megmaradt benne a gyerekek nyíltsága. Egyetértek.


A többeieket nem tudom hogy hívják, erről a hölgyíről nehéz volt mosolygós képet készíteni.


Beszéltek a munkáikról, kivetítőn jobb lett volna nézegetni a rajzokat. Jó volt egy NAGYON PICIT megismerkedni velük, ebből én simán többet is elbírtam volna: rajtuk keresztül kicsit belemászni hazájuk képregényeibe (sok képpel).


Közben Batman erősen figyelt valamit vagy valakit.


Jé, Macskanő meg fölfelé vizslat.


Összejöttek. Nyilván azt beszélik, milyen hülye ötlet volt feketében jönni ilyen színes díszletek közé.


Grifter friss levegőt szív, nyilván megvan a véleménye a két maskarásról.


Nikowitz Nórával nagyon jó beszélgetés volt, illetve ő beszélt nagyon jól, informatív, személyes, kedves. Valszeg arra, hogy a verseket papíron fordítja, nem gépen, sokáig emlékezni fogok, ha K&H-t olvasok.

Még három kép erről, a hangulat miatt.







A vásárcsarnoki belső:














A Mangafan kellékei...






Vélhetően az egyik "mit, hogyan kéne másképp csinálni, hogy jobb legyen" beszélgetés.


Három kölyök, egyikük a BMX.



A szabadtéri hangulat (éppen egy nagyon holland fizimiskájú úriember mesél):













És még a kiállításra is betévedtem. A sajátos hangulat itt sem hagyott el:







Szóval így jártam szombaton. Az antológiát nem bántam meg, nekem bejövős a válogatás, ezen meg bőven van mit emészteni. Én személy szerint gratulálok, a fesztiválnak is, a díjazottaknak is, a beszélgetőknek is. Konzolokat nem láttam, sok előadásról lemaradtam, keveset voltam, csak pár órát.

A nagyszínpad, a beszélgetős kisszinpad jó volt, több kivetítést kérünk jövőre (az előadások alatt). Sőt lehetne pályázatot is kiírni, képregény-montázsok készítésére, az animés AMV-k mintájára, az azért rendesen tudna szórakoztatni és ha jó előre meghirdetik, elég sok össze is tudna gyűlni, valami szerény díjazással akár.

Az jó lenne, ha az ember MINDEGYIK előadáson ott tudna lenni, ha akar, most néha egymásba csúsztak. A hely laza volt, nekem tetszett, nyilván más az összkép árusítás szempontjából, de nekem előadáshallgatós, beszélgetős alkalomnak teljesen jó volt.

1 megjegyzés:

Grifter írta...

Valóban. De azzal ellentétben, mint amit sugalni próbál a szerző, egyértelműen pozitív volt - nah nem drasztikusan, de kellemes meglepetés, hogy már a képregényesek is veszik a fáradtságot.
(Múlt télen is akadtak már páran, dicséretes ^^)