2013. február 10., vasárnap

Utolsó?

Igen, valószínűleg ez az utolsó bejegyzése ennek a blognak. Ki tudja, egyszer talán újraindulhat a képregényes életem, de ezt most nem látom.

Füles és kockás, aztán a Kandi lapok, Pókember és Batman, aztán vége egy ideg, 2006-ig. Akkor aztán kinyílt a csipa és sokminden bejött. Nagyon értékes időszak volt, mély, táguló világ, vizuálisan és tartalmilag is.

Most mindent eladok, ezeket tartom meg: Nausicaa, Best of Spirit (Eisner), Fun Home, Tükörváros és talán az Első év. Ennyi.

Kösz mindent.

2 megjegyzés:

Gergő írta...

És meg lehet kérdezni, mi az oka? Undor? Utálat? Érdektelenség? :) Én már nagyon régóta alig olvasok képregényeket, de odáig még nem jutottam el, hogy megszabaduljak a gyűjteményemtől (bár az, hogy gyűjtemény, erős túlzás). Van egy-két szerző, akinek még mindig kíváncsi vagyok a dolgaira, de a nagyja hidegen hagy. Sajnos.

zhal írta...

Meg lehet tudni. Nem utálat, érdektelenség az lehet. Leginkább az, hogy rájöttem, hogy ha hozzá sem nyúlok, másra meg kéne pénz és nincs igazából más bevételi forrás, akkor ezektől praktikus megszabadulnom.

Ugyan úgy "szeretem" őket, mint amikor megvettem, öröm, csodálat, rájuk nézni és visszaemlékezni milyen élmény volt olvasni és nézni őket, de mivel már nem veszem a kezembe őket, olyan, mintha bankjegyek sorakoznának a polcomon és nem nyúlnék hozzájuk, miközben kéne másra a pénz.